lørdag 7. februar 2009

Vinteridyll



Høgtrykk i vente, kulde og nydeleg dag. Har sjekka yr.no opptil fleire gongar i dag. Skal bli deilig å koma seg ut i sola ein kald vinterdag. I morgo er den store planen ein ryggsekk med sitjeunderlag i fleire eksemplar, kakao, brus, niste og sjokolade. Ut på tur aldri sur!

Ungdom i huset vil i Furudalen. Mor skal vera med. Gledar meg. Eg fekk mine fyrste slalomski då eg var 10 år. Det var stas! Fischer må vita! Ikkje noko rusk!

Mange fantastiske turar på Kvamskogen, Voss, Hovden og Geilo.... Så brått var eg så vaksen at eg var blitt gravid...jau ..nei skia måtte rett og slett stå i uthuset å kvila seg då. Fyrste unge fødd: ...ja...nei det var no så vanskeleg når eg hadde baby.....
Då han endeleg var så stor at han fekk langrennski på beina, jau då var vel tytto gravid att og same leksa opp att nokre år til....
Mista faktisk 6 alpinvintrar der seddu!

Heldigvis hadde me mange festlege akekonkurransar i staden i den tida....Livet er herleg, uansett!

Skidag på skulen er populært og spenninga er der kvart år? Får eg vera ein av lærarane som er i Furudalen? Heldigvis har det blitt slik og satsar på det dette året og.

Og så i morgon då. ....Me skal til Furudalen ja.... trur nok eg må reisa utan ski denne gongen så eg ikkje freistar å rota til for mykje i musklaturen...:-)) Skal på jobb att snart. Heilt klar til å kanskje planleggja skulen sin skidag til Furudalen......:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar