lørdag 28. februar 2009

Skal , skal ikkje og haldningane til nokon......

Lørdagskveld med fart i? Nei ikkje akkurat. Heile ettermiddagen og kvelden har gått med til å lura på om eg skal eller ikkje skal reisa på Øvreviken pub i kveld. Jymnæse spelar og det hadde vore kjekt og høyrt dei.
Bestemma seg liksom....er no søren ikkje så enkelt. Eg har brukt nøyaktig 9 timar og 35 min på å lura på dette. Men no har eg bestemt meg: Enten så reiser eg , eller så reiser eg ikkje! "Da e`berre søren so greitt!"
Så kvifor sit eg her og rotar inne på bloggen min? Skulle berre nett innom Facebook, og då eg hadde klikka meg fram og tilbake der, ja så skulle eg berre nett innom bloggen ein tur og her vart eg altså sitjande.

Eigentleg så skulle eg skriva litt om haldningane til to av veninnene mine, nemmelg Siri og Liv Turid. (Liv Turid i blå på biletet , Siri i svart)

Ikkje fordi haldningane deira krev ei lang utgreiing av noko slag....Nei...var vel mest for at eg var stor i kjeften i går og sa eg skulle blogga litt om haldningane deira...Ja eg skulle liksom vera morosam då! Hugsar no søren ikkje kva det var me diskuterte ein gong eg...eller kvifor eg skulle skriva om haldningane deira, men her sit eg altså no og gjer slik eg har sagt at eg skal gjera.

Me var vel innom det meste i går kveld. Skikkeleg jentekveld med god mat og lite drykk. Siri skulle kjøra over fjellet i dag, så me var einige om å ha ein roleg kveld.
Ja....eg var roleg....men var dei? Jau, dei var vel det. Men det var desse haldningane deira. Eg var truleg ikkje einig med dei eg då, i diskusjonane,...rett nok så var eg einig med meg sjølv....ja for det er jo berre eg som er normal....heile verda og alle rundt meg er gal.. Sånn er det berre med den saken!
Konklusjonen står på linjene over her. Det er eg som er normal. Difor reagerte eg nok på deira forskrudde haldningar :-))

Elles så ser du at eg sit her endå i og med at du fortsatt held fram med å lesa teikna eg tastar på skjermen. Klokka byrjar å bli så mykje at eg skulle vore reist viss eg skulle. Ute lavar det ned med snø og det er rett og slett irriterande. Vel, skulle det vera vinterferie no men eg seir ja til snø på fjellet og nei til snø i tettbebygde strøk.

Ventar på våren eg no! Ser i beda mine at snøklokkene har byrja å strekkja seg mot himmelen og krokusen strevar på for å koma gjennom ei heller forsen jord. Ser nett i spissen på han no....gjer på og strekkjer seg. Tar nok i neste gong det vert sol skal du sjå...Kanskje berre nokre veker no så står han der i full blom.

Me skulle vore så bestemt og "jenedig" som krokusløken. Hadde ikkje vorte sitjande her då. Nei då hadde eg gitt på og strekt meg...laga meg til......... og liksom berre kome meg avgarde ....

Nei det får kanskje vera kvelden no. Har vinterferie ja. Kan vera oppe så lenge eg vil....men eg veit søren ikkje om eg vil.....veit ikkje heilt kva eg vil i dag... Det er vist det som er dagens problem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar