onsdag 11. februar 2009

Kor e alle heltane????


"....Stå opp igjen, Zorro kom tebake!"







Slik syng han Jan Eggum....
Kor tar han det i frå?
Heltar?
Ja kor er dei hen?
Det lurer eg faktisk på.
Kven er heltar no for tida?
Mine heltar var Sølvpilen, Fantomet, Tarzan og Zorro.

Alle stilte dei opp for folk som trong hjelp.
Dei kunne vera skumle
men menn som på innsida var fløyelspus.
Klar for eit realt arbeid om det var nødvendig
Klar for å redda nokon i nød
Så leita dei etter forsvunne folk
Hjalp sjuke,
Sloss om det var på sin plass
Kjempa så blodet rann
Men for kven?
Nei det var ikkje seg sjølv - det var for andre
For andre folkens-
å gjera noko for andre!
Desse var heltane mine

Eg skulle hatt ein helt.
Kvar får eg kjøpa slike?
Heltane fins jo berre på film.....
Dei har ikkje stått opp igjen -
Eller komt tilbake.

Kor tid skal dei koma tilbake?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar