torsdag 12. februar 2009

Hallo - eg heng med!


Heltar skreiv eg om sist gong. Løye! Her er ein helt, eller rettare sagt ei heltinne til...og no er ho på TV. Frøken detektiv forstår seg.

Eg og vidunderet mitt har benka oss i sofaen igjen- klar for frøken detektiv. Nacy Drew på TV. Nei slik var det ikkje i mi tid. Eg hadde ho berre i bok, eg. Bøkene var moderne med flotte fargebilete på utsida. No står dei fint i hylla på loftet. Gutane mine ville ikkje lesa slik jentelitteratur.
Nei då dei var yngre var det helst Hardyguttene det gjekk i. Me har visst dei fleste i serien ståande i hylla. Men mine kjære heltinnebøker - nei dei skulle dei altså ikkje sjå seg mon i. Men, det får vera greitt. Eg har to tantebarn som faktisk viser interresse.Gudsjelov for det.! Tenk om dei skulle vore for keisame, eller for gammaldagse...Nei fri og bevare meg...Godt at dei er populære att. Til og med så populære at det går frøken detektivfilm på tv , og så på Canal Pluss!

Bøkene var nok gode dei. Inne i dei starta spenninga alt på andre , tredje sida. Plutseleg var George og Bess innblanda osv osv. Dette veit alle som har lese frøken detektiv.
Skumle saker ho jobba med ho der. Var vel påverka av far sin. Er me ikkje alle det då. ....Far min ja! Det var ein grepa kar...Nei ikkje oldefar som han Johannes Kleppevik syng om,oldefar har eg aldri opplevd. Men far! >Far var ein grepa kar..han er ein grepa kar. Men....

Johannes Kleppevik ja. Kva meiner me om han då, eller kva minner har me? Trur ikkje eg skal leggja ut om mine minner kring hans namn. Er ikkje så mykje å snakka høgt om, og i alle fall ikkje gode. Vart lite imponert kan du sei. Kan rett og slett ikkje fortelja om dei her eingong.

Skumle greier du! ....Hehe. Noko som får meg liksom inn att der eg byrja...... Skumle greier og Nancy Drew. Det var der eg var. Er det noko å blogga om då? "Er sikker på du kunne skrive om typar glasur å ha på kaka og", seier eldstemann som ligg her med beina høgt. No skal han liksom sjå Nancy Drew, det som var så lite interessant då han var yngre...Vel seier eg ...kanskje han har byrja å verta vaksen? Og glasur...nei eg skal ikkje skriva om glasur. Eg held på med ho som eg aldri kjem vidare på fordi tankane sporar av, og dessutan så ser eg på film.

Ja eg er dame og kan gjera fleire ting samstundes, men visse grenser er det jo.
Les Nancy Drew. Og synes du det er pinleg fordi du er for gammal, ja då kan du berre lesa til barn, tantebarn, elevar eller andre yngre personar. Eller rett og slett lura deg på soverommet ha lommelykt under dyna og snika deg til. Skaper stemning det. Skummelt kanskje - slik det var før i tida.
Nokon klatrar i fjell, nokon rappelerar, andre kjører i uforsvarleg tempo og nokon ligg under dyna med lommelykt og frøken Detektiv. Alle driv med saker som triggar adrenalinet....Eg les helst Mary Higgins Clark. Psykologiske thrillerar i bok eller film - Det er saker det! Frøken detektiv har eg lese og er stolt over det men no er eg liksom litt vidarekomen.
Men filmen i kveld, jau eg heng med.

1 kommentar: