torsdag 26. februar 2009

Ferie ferie ferie




I morgon er det freddan!!! Ikkje nokon heilt vanleg freddan heller. Nei, fredag 27 februar og vinterferien startar.
Folk gler deg til ferie. Vanlig det!
Gler meg eg og. Eg blir rett og slett aldeles einsam her i huset. alle mann alle skal vekk. Hannkatten Kastratus og meg att heima. Skal bli fantastisk!


Ikkje det at eg ynskjer vekk alle eg bur med, men du kor godt det skal bli å sleppa å forhalda seg til nokon på eit par dagar!
I alle fall kan eg bestemma heilt sjølv kor tid eg vil snakka med nokon, kor tid eg vil laga mat, kor tid eg vil sjå Tv og kva eg skal sjå på TV, kor tid eg vil gå ut og ikkje minst koma heim att....eller ikkje koma heim...ingen ventar...:-))

Vinterferie seddu! Då skal ein på ski. Alpinutstyret står for så vidt klart...det er berre å tre på seg egna tekstil og ta avgarde! Ut i det fri!

Viss eg kjem på det kan eg rett og slett pakka litt i Swiften min og blesa ut av motoren! Full rulle mot hytta i Lygrepollen! Fint der og no. Fisk i sjøen, frisk luft, og vårstemning.



Livet er herleg folkens!
Me baskar på i kvardagane med all slags greier.....greier her og greier der....problem og saker å ordna opp i . Bekymringar og gleder hand i hand... SÅ BRÅTT: Ferie! F E R I E....Hadde me ikkje hatt kvardagar , ja, så hadde ikkje feriar vore gode. Hadde me ikkje hatt ferie, ja, så hadde ikkje kvardagane vore gode heller, Etter ein ferie er det alltid godt å koma i gang att med vanleg rutine. Er ikkje me menneske rare?????

1 kommentar:

  1. Santsant med dine gode tankar om ferie og oss rare menneske.

    SvarSlett