onsdag 11. februar 2009

Mitt vetle rosa vidunder....


No har eg fått ho. Må tru eg har fulgt pakken gjennom posten sin sporingsteneste på internett. Kom til Bergen i går ettermiddag så i dag har eg sjekka sikkert 5 gonger på føremiddagen om det tilfeldigvis skulle stå at ho var kome til Norheimsund.

Her e ho! Ho kom i dag ja. Skal sei eg var rask på pedalen, nærast sprang i sko og jakke og fekk fart på Swiften min. Wrroom! Rett i andre gir ned bakken, tredje og full fart. Kunne ikkje koma meg fort nok heim att så mykje eg fekk riva opp kartongen.

Akkurat passeleg stor. Liten og hendig. No sit eg med beina på stovebordet og det vetle rosa vidunderet mitt i fanget. Me kosar oss! Batterinivået held lengje og viss ikkje ...jau...så har eg sjølvsagt staum i min overmøblerte heim.

Har ho ikkje anna å gjera på tenkjer du. Ja berre tenk på det du, så har du noko å tenkja på viss du ikkje sit med beina på stovebordet, med laptoppen i fanget og bloggar. Eg har mykje eg kan gjera, men vil eg det no? Nei! Eg vil sitja her og kosa meg med ein makalaus manikk, fingrane lagar klikk klikk.

Eg dillar med fotsålane i rein kos. Har plugga headsett i og bruker mediaplayeren heftig. Her er det AC/DC på høgt volum inn i øyro, TNT ...I`m dynamit!

Ser det føre deg ja. Eg tenkjer det. Gamla tutlo sitja sånn! Ska tje ho ve litt seriøs då? Nei! Kvifor spør berre eg....... Her skal eg sitja....Me får sjå kor lenge........:-))

1 kommentar: