søndag 8. februar 2009

SKA HA SKA HA!


Heile tida er det noko nytt me vil ha. No vil eg ha denne.
Ja sjå det føre deg då. Gro med rosa PC. Tøøøøft!
Har rett og slett bestilt meg ei slik ei. Må ha ho. Denne rosa koselege, litt harry datamaskina. Liten nusselig laptopp.

Skal ha skal ha! Slik syng han, han Odd Børretzen. "Tenk å vera gift med en skrikende skal ha skal ha" han hatar måkar syng han. Javel! Det gjer ikkje eg. Eg elskar måkar, likar skrikinga deira. Alle har si personlege røyst og skrik i all slags tonefall. Høyres ut som dei snakkar. Høyres ut som dei vil meg noko.... Vel...ikkje er eg gift heller...så eg skal ha! Skal ha denne fine trivelige rosa saken. Og eg har bruk for slik. Ja! Det har eg! Eg har bruk for ho når eg skal på tur, når eg skal på jobb, når eg berre skal sitja i stova og jobba og bevega meg ut i kjøkkenet for å gjera noko der. Då er maskina fin og høveleg stor å dra med seg rundt omkring. Billig var ho og. Minst 1500 kroner billegare enn på lokal forretning her i sentrum. Jau eg har bruk for ho, eg kan bestemma heilt sjølv, eg har pengar og eg skal ha. Og....ja, eg har bestillt. No er det opp til posten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar