torsdag 30. april 2009

Tjudeluuuuuu





Raudvin, rundstykker med kjøttdeig, bacon, creme fresh, karameller, sjokolade og datakurs.....
Det er kva det har gått i denne siste kvelden i april.
Me måtte rett og slett ha oss ein triveleg kveld, Kristin og eg. No kan ho alskens saker og ting. ...Laga film, movie maker, photostory, xtranormal animasjonsfilm m.m.


Raudvin gjorde godt.....karameller og....likar no best lakris eg. Lakris hjelper for depresjon har eg høyrt. Depresjon.... Eg er då ikkje deprimert..... hjelper sikkert for anna og. Hjelper for kiloane, trur eg. Ein lakris i kvar fot, tre rundt midja og ein i hovudet. Lakris i hovudet? NEI! i dobbelthaka forstår du!

Elles fekk eg med kven han tok som kjærast, ungkaren..... Eg var nøygd med valet..... det er verre med mitt eige val.....Kjem ikkje så langt ein gong. Jaja, nei, eg har no eit langt liv att endå reknar eg med. Skal no endeleg klara å komma meg i kjærleiksmodus viss eg vil det ja....skal ikkje stå på det.....det står vel heller på viljen.
No er det lallings i Sundsvik. Eg sit og ser ut over mi overmøblerte stova og synes eg har det retteleg så fint. Heimekoseleg er rette ordet. Er på sin plass å ha det heimekoseleg her no så lite heimantegådd som eg er. Har ikkje tenkt meg ut denne helga heller. Vil finna roen, slappa av og lada opp til neste veke.

Ser eg ut over altanen min så ser eg at klypparen må dragast i gang i morgon...nei ikkje i morgon ...då skal det vel vera 1.mai og det er raud dag.....me får sjå kor mykje hensyn eg tek. Tjudeluuuuu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar