onsdag 29. april 2009

Gal................igjen, no igjen?

I går skreiv eg at eg ikkje var gal....at eg var normal......etter siste døgeret har eg så smått byrja å fundera øøøøørlite på den der du......

I natt hadde eg eit så forferdeleg mareritt at eg vakna av det...Kan ikkje fortelja inngåande kva det gjekk ut på , men det var sjølvsagt skumlingar som skulle ta far min og meg.....kva slag skumlingar?
Ikkje noko spesiell type, heller ei blanding av fleire typar skumlingar....ein slags mutasjon av tre typar faktisk.....Etter oss var dei i alle fall og eg vakna sjølvsagt av dette scenariet.

Tenk å vera i moden alder slik eg er og likevel så redd at eg ikkje tør sova att. Eg turde heller ikkje stå opp. Låg og såg mot døra og venta på å sjå skuggar i gangen....Moooooaaaahahahaha

Eg berre seier det: Her ser du kor normal eg er! Gal???? Å neiiiidå ....
Skummelt å skriva om dette her, for skulle du vera ein av dei som ikkje les innleiinga men startar og skumma midt i historia, ja så trur du eg er schizofren......
No er snart natta her att.....tru om eg og pappen får vera i fred i natt?

Dagen i dag , trøtt , ja, men god. Prøveeksamen på skulen, til kyrkjes på kveldstid. Har konfirmant eg seddu.... Då må me stilla opp.

Elles så lurer eg på i kveld om du er ein av dei som les i bloggen min utan å klikka deg inn som fylgjar (sjå i venstre marg, meld deg som fylgjar då)
Eller du kan rett og slett gje ein kommentar til innlegga, eller rett og slett haka av for om du likar innlegga eller ikkje.
Så mange kommenterer i forbifarten at dei har hatt glede av å lesa. ....Hadde vore kjekt om de gav ein lyd på sidene her og........
Men på Gjøvik du.... der driv dei høgtlesing i ledige stunder. Kjekt med sånne halvgalne totentullingar som liker å lesa hardinganytt på ein annleis måte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar