tirsdag 28. april 2009

Heile verda er gal...berre eg er normal!


- ein heilt aldeles vanleg tysdagkveld liksom.....liksom det liksom... Er ikkje så vanleg som du trur...nei her er det både det eine og det andre som skjer....og ser ein nyheiter så blir ein "kvøkt"
Svin svin svin..........

Tilfeldigvis så har eg gått på skule i min barndom....då læte me om jostedalsrypa som overlevde svartedauden...Ho var heldig ho......
I dag på denne tysdagen som liksom skal vera ein heilt vanleg dag så har eg bestemt meg at eg skal verta hardingarypo - ja , det skal stå om meg i historiebøkene om nokre hundreår......Gro ei møy frå Norheimsund som overlevde svineinfluensa i 2010.... trur du det ikkje? Me skal sjå! Me skal snakkast der på hi sida ein gong om mange mange år og då kan me ta ein evaluering på denne historia.

Nyheitene spreier rundt seg med elendigheit. Folk har byrja få panikk og handlar inn på Tamiflu...doktorane skriv ut...... Høyrde i dag at dei var utselde for munnbind i Bergen......takka for det når det er to hordalendingar som er innlagt etter heimtur frå Mexico....
Ke da dei kjem heim itte?? Nei huff..... det var stygt sagt. Dei prøver vel å rømja frå elendet dei og.
Flyplassar rundt i verda har folk med kamera som fangar opp varme. Undersøkjer alle som kjem av flya. Nokon som har tenkt på å undersøkja alle som stig av bussen i Norheimsund og Øystese kanskje? Neeidå... nei det har ingen tenkt....men no har eg tenkt det.
Kanskje eg skal stå med kamera og freista å fanga opp elevar med feber, elevar som stig av bussen i Øystese i morgon - Da sko tatt seg ut!!!

Tru om eg blir sjuk av å sitja slik og filosofera? Tru om eg er sjuk? I alle fall ikkje av svineinfluensa. Litt allergisk, litt forkjøla og småsurren, men gal- NEI! Eg har ikkje mokkabønner til trøst ein gong. - Eg har noko luxussjokolade frå Sveits. FRÅ SVEITS? Kan ikkje opna den pakken.....kan henda svineinfluensa er i Svies og....ingen veit.... Nei det er heile verda som er gal, berre eg er normal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar