fredag 10. april 2009

Påsketur

Ferie seddu! Turing då! No har eg vore på opp til fleire turar i ferien. Palmehelga var Fedje målet og me hadde det kanon! Fedje er ein nydeleg stad. Her er hytta me leigde.

Vel heimkomen frå perla ved havet, ja, så pakka eg i snippen att og reiste på hytta vår.
Hyttetur er flott i påsken, Skia har me rett og slett lagt på hylla no, er lei av ski. Dessutan er Kvamskoen full av hektiske bergenserar som skal nikosa seg og nibruna seg i påsken....Forferdeleg panisk og hektisk spør du meg. Nei då er det heller kos å reisa på hytta ved sjøen. Me fiska. Fekk ikkje den heilt store , men nokre flotte paler og ei hysa som me vaska og reinsa etter alle kunstens reglar. Fisken sette me av i Tørvikbygd på veg heim. Håpar dei får ein god middag.




Dessutan klarte me å leggja att 4 tusen kroner på Våge. Kjekk frisør og grei klebutikk der ute , seddu. Yngstemann fekk fornya seg frå topp til tå.
Resten av påsken skal vera heimekos for ho mor. Ungdomen skal på LAN. Kanskje Naboen pub lokkar.....kjenner faktisk at det nippar litt i skrotten. Skulle vel ha fjasa meg til i kveld og hatt meg ein tur ut. ......Nåja....me får sjå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar