fredag 1. mai 2009

Blues.......... bolle



På pubben er det blues så kva gjer eg her med tastaturet mitt? Må gjerne lura....eg som likar så godt bluesmusikk......av og til må ein ha det keisamt sa mor mi i oppveksten min.....ein kan ikkje alltid få det som ein vil.......livet er ikkje alltid rettferdig.......Høyrt slike svar før? I kveld dukkar dei i alle fall opp i pannelappane mine....liksom henta fram frå ein eller annan fankens plass i hardisken....langtidsminnet......Jau ho har vel da!

Nei eg kosar meg her med tastaturet eg,,, har til og med fått ny venn på Facebook i kveld....noko som får meg til å tenkja fleire år tilbake i tid.....ein venn som eg ikkje visste var så god.....mannleg til og med ....BEVARES!!! Eg som er redd mannfolk!
Tre typar kjenner eg i Sunndalsøra...alle tre er fantastiske folk....gode venner...venner som stiller opp om det er noko.....venner som tok seg av folk dei ikkje kjende.......då kom dei inn under fana fantastiske menneske og gode venner.
Venner ein skjeldan snakkar med, kan gå mange år mellom kvar gong og likevel er det som om det var i går eg snakka med dei......slik er det ikkje med alle på pubben ....på bluesen....Prøver å trøysta meg sjøl.....er jo ikkje der som eg skulle vore....skulle vore ...., ja, nei, eg kan ikkje avsløra her kvar eg aller helst skulle vore...det er i alle fall ikkje på bluesen , men eg måtte hatt stor bil, sterk bil.... Nokon forstår dette....berre greitt heilt greitt.
Slik som dette ser det ut på eit kvitt ark om ein skriv ned tankar som flagrar....lite heimantegådd, fredagskos i overmøblert heim. Rett og slett triveleg....Kva skal eg på pub etter? Kan risikera å dra på seg svineinfluensa kanskje.....eg er plaga med å dra på meg influensa når eg går på pub....best eg er heima. Heima og planleggja konfirmasjon neste helg.....telja egga i kjøleskapet, vega mjølet og sjå til at ingrediensane er der..
Det sender tankane mine til bollane eg skulle laga i dag. Trur du ikkje at eg mista eit heilt brett med ferdig heva bollar på golvet - opp ned- sjølvsagt. I dag vart det vaskepulverbollar med kattahår, tånaglrest og hybelkanin innbakt. Rett i bosset kan du sei!! Berre eit brett vart steikt, berre eit brett bollar å eta opp....godt var for så vidt det. Blir rund av bollar......godt eg ikkje skulle på pub likevel....sikkert for vid på midten til å koma i pub til pub kleda mine....

Nu er det natt. Lurer på kor det er i Qatar ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar