mandag 4. mai 2009

Venting .................



Venting er og ein syssel..............
I dag har eg venta , venta og venta og det på så ulike greier
Tidleg vaken...så tidleg at eg rett og slett ikkje kunne stå opp ein søndag morgon til den tid....halv sju liksom......kva skulle eg gjort klokka halv sju?
Vel, så måtte eg venta.....venta på å kunna stå opp. Eg vrei meg i senga, bess så eg låg på eine sida , så låg eg på andre sida, og brått var eg på rygg. Kanskje skulle det vera betre å liggja på magen. Kanskje eg hadde fått sove litt meir då?
Før eg viste ordet av det hadde eg prøvd magen, med og utan hendene inn under meg...nei, det var ikkje greitt. På sida att osv....Heldt på å få gnagsår rundt heile kroppen etter som eg prøvde , prøvde og prøvde og kroppen liksom berre skrapa i lakenet same kva. Seng er ikkje godt når ein er vaken.... Herved oppsummert og konstatert!

Ei lang historie kunne vorte lang her, men for å gjera det heile litt kortare så var eg etter kvart kome meg på beina.....jau,........ venta på at andre i huset skulle vakna. Kunne ikkje bråka med noko....venta ..venta ... venta.
Og seinare venta på at eg skulle til mor mi og eta middag. Der måtte me atter venta før me kunne gå i bursdagsselskap til tantebarnet mitt.
Seinare på kvelden venta eg på at klokka skulle verta så mykje at eg skulle vera privat taxi for nokon klokka 20, så venta på å få tatt mål til ein selskapskjole eg skal få sydd.... vent vent vent
Har de nokon gong tenkt over kor mange minuttar og sekundar som går opp i venting på ein dag? Har de svive deg kor mykje du kunne brukt den ventetida til? Tenk alt me kunne gjort!
Skal livet halda fram slik øver me oss kvar einaste dag og ventetreninga held fram dag ut og dag inn og veke ut , veke inn.... Lurer på om eg skal melda meg til VM i venting..... Blir gal av å venta eg....Mange seier eg er brå. Javel! Godt nok det, men så er det i alle fall litt meir action då.
Venting......Liksom det er noko bra syssel! Og no.....no ventar eg på å bli trøtt og klokka er 00.12 dessutan ventar eg på selskapskjolen eg har bestilt. Ventinga ebbar ikkje ut......kjolen kjem i august.....Halloooo?????

Her ser de eit bilete som heiter venting.......Forstår?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar