mandag 11. mai 2009

Både her og både der

Da e no da skjer seddu! Da e gubbevaremegvel eit styr men eit interessant vesen, ska sei
Da skjer både her og både der...."
Konfirmasjonen er ikkje for vel over....har ikkje fått rydda bort rotet, ikkje ete opp restane ein gong....komlene ligg som bly i magen dag etter dag. Men du da e godt! Ja,då e eksamen over meg. På jobben er det eksamen i 10.klassane våre, ogsom om ikkje det var nok med konfirmasjon og eksamen, så skal eg ha eksamen sjølv denne veka......Interessant!

Har ikkje forlite å hengja fingrane i, nei, skulle vel heller hatt dobbelt sett med fingrar. Det hadde blitt flott.! 4 tottar, 4 peikarar, 4 langemenn, 4 gullebrann og 4 lille petter spillemann. Kunne spelt på alle strengane samstundes då.....Kan det for så vidt no og, men då.....Jau då rauk ryggen. Gjekk rett og slett i lås i slutten av arbeidsdagen og då skulle eg ha 5 stk på middag ....Hmf....Gode råd var dyre:
Kiropraktor! Den var grei. 300 kr for 15 min og oppegåande etterpå. Måtte vera bra det. Skal ikkje sitja på nokre dagar. Neivel Ståande eksamen no då! Eg skal stå både her og både der rundt i min overmøblerte heim. Skal bli bra det! Er det ikkje det eine så er det det hitt sa dama.....osv. Kvardagsblogging om eitt og hitt er og bra. Kanskje ikkje for deg som les, men i alle fall for meg som brukar tottane, peikarane, langemenn, gullebrandane og lille petter spillarane til å knasta på på dette kvite tastaturet. Eg kosar meg eg....kosar meg med konfirmasjon, komler, eksamen, kiropraktor og tastatur.Kosar meg både her og både der, både med eitt og med hitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar