fredag 23. januar 2009

Natta er over meg.....men i morgon......



Ja fredag, januar, slutten av januar, snart februar, snart vår, snart hagearbeid, snart sommar...

Tida fyk. - men i morgon - i morgon skal eg byrja eit nytt og betre liv trur eg...

- I morgon skal eg starta dagen heilt annleis enn vanleg - trur eg - dei vanlege startane mine er ikkje så sunne-

- Nei i morgon skal eg starta dagen med ein tur i frisk luft - trur eg

I morgon har eg ein som skal på ski - eg kan ikkje vera med på det, men eg skal gjera heilt noko anna - trur eg

- I morgon skal eg som sagt på tur, ta ein dusj, ta ei skive og få gjort mykje her i mitt lille grønne reir - min overmøblerte heim - ein laurdag - trur eg.

- vaska hus

- retta bøker

-besøkja nokon

-ta ein tur ut om kvelden- trur eg

- heilt til natta er over meg igjen..............




1 kommentar:

  1. Hei Gro. Stilig blogg! Har du laget den selv, eller har du fått hjelp av en datanerd på skolen?
    Setter pris på at du reklamerer for revyen vår. Kjekt at du tar turen til Fedje for å se på oss. Håper du ikke blir skuffet. Er ikke så ofte på nettet fordi jeg bygger garasje. Men, kommer nok til å kikke innom bloggen din av og til.

    Hilsen Ørjan.

    SvarSlett