torsdag 22. januar 2009

Dagen i dag.....











Dagens betraktningar

I dag då?
Ja, kva med i dag?
Kjøpt meg ny stol til min overmøblerte heim. Hadde nok bruk for han ja! Har fotografert eldstemann som prøvesit. Du vil sjå biletet her. Billig stol men betre enn ein eg hadde før. Så sås så sånn e det
Fritid:
Torsdag i dag og berre ein dag att til det er helg. Ikkje det at eg ventar på helga, eg er sjukemeldt og dagane er for så vidt like alle saman. Kjedeleg med sjukemelding men av og til nødvendig. No, ja , nødvendig!
Studie:
Elles ventar eg enno på eksamenskarakteren min. No er det sagt i morgon ettermiddag så får me tru på det. Eg er spent.Kjenner uroen i kroppen over dommen. Trur i allefall eg heng med og det er det aller viktigaste. Kva viss ikkje? Er eg misslykka då? Nei det er eg så aldeles ikkje. dessutan misslukkast eg ikkje, det er bortimot sikker på.

Jobb:
Eg saknar Siri. Ho var slik ein positiv ressurs og ha rundt seg. Viss du les dette Siri så skal du vita at eg saknar deg! Helsa til Olamannen din. Da e ein kjekke kar!
Jobben på skulen saknar eg og no når eg er sjukemeldt , men driv no og småjobbar herifrå. Må det litt for å halda kontroll og henga med i svingane.
Jobben heime? Jau, me baskar på. Hadde kroppen min fungert slik han skulle så hadde nok ting vore betre. Likevel....me skal ikkje klaga. me har det godt.

Bilen min:
Å du og du kor happy eg er for den nye bilen. Eg er rett og slett fornøygd. Trur de ikkje ei på jobben sa at eg ikkje passa i han for han var for liten til meg. Kva slags tull er det. Ein harry bil til ei harry dama. Da e bra! Skulle sjølvsagt hatt ein Hummer, men det blir seinare når eg har vunne i lotto.

Vennane mine:
Ja det er og eit kapittel.Eg har jo stelt meg slik at eg nesten ikkje har overskot til å ta meg av dei. Hadde meg ein tur innom nokre av dei her på lørdagskvelden. Det var godt! Så viss de les dette folkens, de som var der, så ta til dykk skryt. Det var fint å vera sosial med dykk att. Er ei stund sidan sist. Vel vel..ja eg var berre halvannan time, men eg var , og eg skal koma sterkt tilbake.

Turar:Spatur er liksom det som står på programmet snart. Det gledar eg meg til. Dessutan har eg tenkt meg ein tur til Fedje i palamahelga og sjå revyen der ute i havet. Blir stas! Yngste spole i huset skal på konfirmasjonsleir neste helg. Osterøy er liksom målet. Blir sikkert kjekt.

Kos:
Eg kosar meg innomhuses i vinterkvelden med levande lys, litt data som de ser, litt studie, litt jobb, litt tv, litt husarbeid og ja, det vanlege som sagt.
Lurer på om eg er vampyr sånn eigentleg???? Eg likar ikkje lys, sterkt lys. Difor er her alltid dimma, eg brukar levande lys og har det bra med det. Så har eg nokre få ting som eg liksom berre MÅ ha rundt meg. Mellom anna ørna som de ser bilete av her og eit fyrtårn eg har fått av systra mi. Høyres eg sjuk ut??? Neinei nei...pålegget skal stå i midterste hylle, det er 33 glasruter i huset og dei tel seg ikkje sjølv...He he... Nei tvangstankar har eg ikkje , men nokre ting betyr meir enn andre for meg her i denne overmøblerte heimen. Mellom anna ørna de ser her. Eg kjøpte ho på Hukeligrend.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar