mandag 12. januar 2009

Januarnatt


...og eg får ikkje sova. Har lagt meg...og ja, stått opp att. Slit med sovinga kan du sei. Er ikkje noko bra det men sånn er altså livet her hos meg.
Ikkje mange timar til eg skal på jobb att. Eg har ein jobb eg elskar. Utruleg kjekt å vera lærar i ungdomsskulen så det anbefalar eg alle.

Dagen i dag har gått med til å laga ulike matrettar og sett over elevarbeid. Helga elles vart ikkje slik eg hadde tenkt. Er me ikkje ofte ute for det? Planlegg og ser føre oss korleis det skal bli, og brått står me der og ting er heilt annleis. Då må me hiva oss rundt og ta ting på sparket, gjerne leggja om på planar i full fart, og berre liksom komma oss vidare. Kva skulle me gjort utan alle planane me har og kva skulle me gjort utan evna til omstilling? Biletet her er i frå det eg liksom skulle vore med på i helga. eg fekk med meg nett eit øyeblikk av det , så pass at eg fekk tatt nokre bilete.

Vel vel...eg lurer på om det er koseleg og varmt i senga mi no? Kanskje det kan vera mulig å få noko blund på augo. Trur rett og slett ikkje eg er fødd for å sova. Trur kanskje Gud gløymde den egenskapen då eg fekk utlevert det eg skulle. Har eg fått noko meir enn dykk andre av noko anna? Har eg overvekt av noko? Ja , nei,, overvektig , kanskje litt, men eg har det no bra.

Og sånn går nu dagan! Eg ventar liksom på vinteren. hadde vore flott med litt skikkelig snø og nokre flotte kalde vinterdagar med sol.....skia står klar her dei.

I mellomtida nyt eg å kjøra rundt i ny bil. Har kjøpt meg ein liten firhjulstrekkar. Swift e go bil seddu!

Nei. Bingen ventar. Får prøva meg på ny ..sjå om eg finn roen i senga og at kroppen vil slappa av å gje seg med verk.
Natt natt alle mann alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar