torsdag 15. januar 2009

Dikt frå Holmatunrevyen 1995 - Ein knallsuksess





1995 var året då me hadde revy i Holmatun etter mange års teaterpause i laget. Revyen vart ein suksess og diktlesaren er ein figur som nesten alle hugsar.




Eg skreiv desse tullete dikta ei lita kveldsstund då eg jobba med revyen.



Kjell Arne Flotve fekk det til å verta braksuksess med sin figur i gamle kle og høge brune støvlar.






Dikta fann eg att på ein gammal diskett og her er dei:






BADING

Bading i sjø og bading i vatn
Sommaren e' her , eg bryr meg 'tje katten
Bading-----------Nymfebading
Badenymfe--------Nudistbading
Bading med såpe i badekar
Bading i gjørme - me lagar fotafar
Dusjing og bading
Bading under styrt
Bading i pool kan verta dyrt
Bading i badik ,i shorts og i drakt
Ein sku ' vel kanskje vore badevakt
Korfor skal ein bada , eg berre spør
Eg vaska meg jo til jul og påska her før.


STØVELDIKT

Store støvlar
Store støvlar , brune støvlar
Støvlar med drit , grøne støvlar
Støvlar med knyting og knirkande syting
Støvlar meg her og støvlar meg der
Eg støvlar i støvlar oppetter lia
Eg støvlar i støvlar nedetter lia
Støvelskit inne i huset
Eg støvlar i støvlar og snakkar til ho.
Ho har kvite støvlar
Ståande i skapet , brukar dei aldri
De står dar i skapet
Kvite støvlar , de står dar å lyse
GÅ I STØVLANE DÅ DI PYSE!!!!!!!
Eg må alltid gå med støvlar eg







TJODLEIK DEN FLOTTE GUTEN
Eg har alltid vore sexig
Eg har alltid vore fin
Åååå huttemegtu seier du til meg
Eg ve' ve'me deg
Kvinnfolka har alltid hengt på slep etter min bak
Nei, eg har alldri vore svak
Sjå på meg her eg står Sexig med krølla hår
De ventar på meg alle eg er klar over det
Eg e' ikkje tung å be.
MEN , NO SKAL EG HEIM Å STEIKJA VAFFLE


BRYDLAUP

Framande folk og framande gjester
Kjem kjøyrande i bil og ridande på hester
Sylvknapp i bringa og sylvspenne i hår
Eg tenkjer på dei og: "Kvar var eg i går?"
Eg minnast ei flaska
..noko tobakk eg naska
Det gjekk rund for meg
Var eg med deg?
Eller var eg ikkje?
Ein ting er sikkert : Eg hadde det moro
Kjerringa vart sint og der for ho....
Eh håpar ho kjem att .. I allefall til i natt
Da va brydlaup da!!!


HAKAPIKEN

Ha'kapiken
Hakapik'en
Hakap'iken
HAKAPIKEN
Dei tek deg med den du stakkars gosse
HAKAPIKEN------E' du redd?
Da hadde i allefall eg vore.................


LUSAKJØRAR ELDE EI?

Me smellte igjen dørane
Me spende oss fast
Me starta opp og da va bonn gass
Desse nymotes bilane ja dei går på fram
Me eksa rundt i heile Kvam
"Eg står i spagat !" Ropar grøftagraset
Nabokjerringa får blåst inn glaset
Parykken te' Bertil tørna rundt i tunn
Desse nymotes bilane e' eit kjempefunn
Eksosen legg seg over duggvåte enga
Da' e' so heile Øystese ristar i senga
Med lynets hastigheit me fer forbi
Og hovudet snurrar rundt på onkel politi
Kva var det? Spør Håland'en seg
Nei veit du kva ,seier Hamre
Spør ikkje meg.
SO EG E' I ALLEFALL INGEN LUSAKJØRAR!!!!


KVINNFOLK

Eg går og tenkjer , tenkjer om dagen
Kva tenkjer eg på ? Spør eg meg
Og eg svarar meg
Jau det skal eg sei deg
Kvinnfolk------KVINNFOLK
E' da kvinnfolk som opptek meg?
Ja , da e' da visst både ned og opp
Men du...................................
Sko da ikkje vå' eg so tok litt på dei
.....i frå ned til topp???








INNELÅST

Bergens Tidende og andre aviser... Dei lese alle
Se og Hør og Nå
Norsk Ukeblad , Hjemmet og Romantikk...Dei e' for kvinnfolk
Vi Menn og Alle Menn ... Dei e' for mannfolk
Men for meg?
.....For meg e' da no Playboy, Cupido og saker
All verdens smusslitteratur har eg i skuffo.......
Men , eg les dei ikkje!!
Dei ligg dar innelåst, slek so tankane mine
Da ' e' godt me er to i huset so har da likt
......Eg ------å skoffo.
E' DU INNELÅST?


VALGET

Da ' har vore mykje snakk om politikara
POLITIKARA Ka' e ' da? POLITIKARA
Ja , me kan godt spørja
Dei er like heile " smørja "
Set der i rådhuset , ja da gjer dei
Dei sete på baken , gjer ingenting med saken.
Mat får dei påsmurt , dei bruka ikkje nista
So føre dei seg opp på partilista
Og so skal me liksom stemma i hytt og i ver,
mens dei på hotella fer
Der skal dei ha møte for å finna peng,
og gje oss ein masse drittavgifter me ikkje treng.
Eg står og ropar:" EG VIL HA BETRE VEG!"
Nei so fanken om likar dei.
MEN, EG STEMMER SP...







ALL SLAGS SVIN

SVIN
Svin på skogen e' da nokon som har----Kjenne fleire sleke eg...
Svin i floren e' da nokon som har------Kjenne fleire sleke og eg...
Svinakjøyrarar e' da mange so e' -------Og da' e ' eg og da
Svinapels kallar me nokon--------------Dei e' ikkje godt likte
SVIN SVIN SVIN.........
Svinaribba har me på bordet------------Da ' e ' godt å eta...
Svinande fine e' da nokon so e'----------Men e' dei eigentlegso fine då?
Svinfeite kjerringa e ' da mange so har
Da har ikkje eg--------Ho e tudn
Men..... Ho e' eit svin.


GAMLINGEN

Da ' e ' eikkje lett å verta gamal
Gamlingen har du høyrt da før?
Dei likar sirup og mykje smør .
Ikkje skal dei ha mat utan at dei får da til ti'a
Fyrst skal dei jobba langt oppe i li'a
Da e' frukost , da e' non ,da e' mat til middag og kveld
Nei ungdom : Da e dei gamle so held.
Ikkje et dei hamburger og ikkje pommezfrites med salt
Nei slikt feraslag synes dei er galt
Dei drikk ikkje Coca Cola og anna " berk"
Nei då tek dei heller ein so e' litt sterk
OG DA E' GODT DA!

1 kommentar:

  1. Hei Gro!
    Noko så festlig!:-) Eg kjem til å fylgja med på deg no!Du er rasande flink! Stor klem frå meg.

    SvarSlett