tirsdag 16. oktober 2012

Blogging att

No er det jaggu lenge sidan eg har skrive her, trong vel kanskje ein pause. I alle fall er det slik at med mykje å hengje fingrane i , med travle tider og mange ulike vegar som dreg, då er det greit å avreagere med skriving. Har bestemt meg for å byrja med dette att.

Om ikkje nokon les, så gjer det faktisk ikkje noko. Eg har gleda med å skrive, og eg slappar av med skriving. Somme gonger blir det alvorlege innlegg, dei fleste blir sv den lette typen , kanskje litt humoristiske saker, men uansett så er det alltid noko seriøst som ligg bak. Ordene kjem frå ein eller annan stad inne i meg seddu.
Ja! Eg skal definitivt hiva meg på blogging att. Eg kjenner eg er klar, men i og med at det er så seint no, og arbeidet kallar i morgon tidleg, ja, så tenkjer eg at eg byrjar i morgon. Sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar