mandag 16. mars 2009

Engasjement


"Koffø e da fotball på TV heile året? Koffø e da nesten aldri pause?"

I går , søndag, jobba eg meg kraftig inn. Sat 12 timar med skulearbeid, rettingar og vurderingar. Var faktisk oppe klokka halv åtte på ein søndagsmorgon.
Det har gjort sitt til at eg i dag har hatt tid til å rusla meg ein tur, tenkte eg skulle benka meg framfor Tv med litt peiskos og greier.....ja nei jau...fotball. Sikkert kjekt det for dei som er ihuga fans, sikkert jysla gode greier å sitja på enden av sofakanten, skrika og stønna for brått å reisa seg med armane til himmels. YES!

Eg har sett på dei. Engasjerte til tusan. Synes det er koseleg eg. Ja, me har forskjellig som engasjerer..... Far min engasjerer seg i hopprenn. På slutten når dei siste hopparane skal utfor, ja, då sit han ytterst på sofakanten og overkroppen lener seg frå høgre til venstre....han liksom føl dei i svevet..... "ja ja ja ja ja ja ....neeeeei......nedturen er hard. Kom ikkje langt nok. Poenga står ikkje til fyrsteplass...Noreg utan gull. Uffdå!
Kva engasjerer meg då så at eg blir ivrig og gløymer meg vekk.....liksom utan hemningar....ensar ikkje folk som er rundt? Nei kva er det tru?

Grand prix seddu! Eg startar alltid roleg i sofakroken. Liksom riggar meg til med gode puter og teppe, noko snop på bordet og ja, dunkel belysning. Må alltid ha nokon som eg kan sjå saman med, elles sit eg der og snakkar høgt med meg sjølv....alle i familien veit kor det tek seg ut....

Etter kvart som dein eine dårlege melodien etter den andre, damer i lite kle, pønkarar og heavy metal band entrar scena...ja så stig temperaturen i ho Gro. Eg formeleg kjenner kor det byrjar å verta uroleg frå nedst og oppover. Så irriterar eg meg på dei som kommenterer på norsk. Det hadde vore mykje betre utan dei. Kunne høyrt på programleiarane der ute ein eller annan plass i verda kor det vert arrangert til kvar ei tid..... Nei no kjenner eg at eg går meg opp att....:-) Ler du?
Er for så vidt greit det. Eg ler enno sjølv og. ....vel ute i pausen byrjar familie å ringja meg berre for å høyra kor eg har gått meg opp.....
Så poenga. Svenskane gjev oss aldri kva me fortener og me gjev dei heile tida 12 poeng. Kan du forstå kvifor? Nei dette kan eg ikkje tenkja meir på no...Hehe.... Grand prix e nærare enn eg trur. I mai ein gong seddu. Då skal det skje.... kanskje det er same helga som eg har konfirmant? Kven veit?
I alle fall i år vinn me anten hopparane eller fotballspelarane hentar gull....ja så vil gullguten Alexander Rybak ta kaka! Tru meg!

Beat for beat og engasjerer. Det er einaste gongen eg står på golvet og ropar eller syng til TV....mange gonger er eg raskare enn kjendisane på TV......Tord Eirik har vore imponert over mor si mange gonger.....No går han i 9.klasse....Spørs om han er så imponert no?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar