onsdag 29. juli 2009

Skal kjøpa....etter kvart..

Her er draumen....eg skal berre verta enno litt rikare fyrst. No har eg rett og slett kome til det punktet at eg har bestemt meg for å kjøpa lavvo. Det er sjølvsagt mange ulike typar. Eg har bestemt meg for ein som har tjukk og god bommulsduk....skikkeleg vasstett, einstangslavvo. Faktisk den som vart nr ein i testen som er gjort av naturmagasinet.Ser ut slik som denne på biletet, men har ei stang i midten. Ikkje mange kring heile.

Her er han. Tentipi lavvo. I tillegg skal eg ha meg feltseng...eit par tre stk , tørkestativ og

bålpanne til utebruk. Inne i lavvoen skal eg ha lavvoovn slik de ser på biletet her og botn.

Eg gler meg til å bruka han. Ja, kva skal ei halvgammal totla med ein slik tenkje du.....berre tenk det du, men eg skal ha han med meg på tur....Kan vera kor eg vil , kva årstid som helst.
Dessutan kan eg setja han opp i nærleiken av skulen og bruka han


slik at elevane får gleda av det,..... eg kan rett og slett flytta til øystese viss eg vil....kan bu der....eller eg kan ha han ved hytta rett og slett til å ha da triveleg i,...... eller utanfor huset mitt til å ha hyggelege samkomer eller....................

Sørlandet, Sverige, Finmark, Bømlo, Holmefjord, Sotra, i skogen eller kor eg vil, når eg vil. Kva du trur???? Vil du vera med på tur??

2 kommentarer: